Remus
Wszystkie produkty Remus produkowane są ręcznie, przez Austriackich rzemieślników. Dzięki temu wydechy cechuje niezrównana jakość i precyzja wykonania.Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych materiałów, wydechy Remus charakteryzują się niesamowicie niską masą. Pozytywnie wpływa to na sportowe doznania z jazdy poprawiając precyzję prowadzenia.Na wydechy Remus udzielana jest aż 3 letnia gwarancja producenta, dzięki czemu możesz cieszyć się nowym brzmieniem bez zmartwień.Wydechy Remus posiadają homologację EEC i TUV, poświadczającą spełnianie wszystkich, najbardziej rygorystycznych, europejskich norm.
BMW 3
BMW oferowane jest w czterech wersjach nadwoziowych: jako sedan , kombi , produkowane od 2006 roku coupe oraz wprowadzony rok później kabriolet . W 2008 roku sedan i kombi poddane zostały liftingowi, kabriolet i coupe na swoją kolej czekały do 2010 roku. Wprawdzie dyskusyjna stylistyka nowego modelu nie wszystkim przypadła do gustu, ale autu nie można odmówić typowego dla BMW temperamentu. Tylny napęd i mocne jednostki napędowe sprawiają, że jest to idealna propozycja dla osób czerpiących przyjemność z jazdy.
Nie jest niespodzianką, że nowe samochody BMW w salonach są bardzo drogie, szczególnie jak na polskie warunki. Wysokie ceny powodują, że w ciągu pierwszych lat eksploatacji spadek wartości jest bardzo wysoki. W efekcie 3-letnią „trójkę” można kupić już za około połowę salonowej wartości. Wszystkie diesle posiadają standardowo filtr cząstek stałych, a więc trzeba zwrócić uwagę na poziom oleju. Jeśli rośnie, trzeba liczyć się z pogorszeniem właściwości smarnych (rozcieńczenie paliwem), co powinno skłonić właściciela do szybkiej wymiany oleju. Wszystkie mają rozrząd oparty na łańcuchu, a najlepszym kompromisem między osiągami, a kosztami utrzymania będą jednostki dwulitrowe o mocach 143 lub 163 KM.
Mimo bogatej salonowej oferty, mniejszym powodzeniem cieszą się silniki benzynowe. Powód jest oczywiście jeden – wyższe zużycie paliwa. Jeśli ktoś jest zdecydowany na benzynowe BMW 3 powinien wybrać auto pozbawione bezpośredniego wtrysku benzyny. Silniki benzynowe z klasycznym wtryskiem (2.0 o mocach 129, 150 i 173 KM oraz 2.5 218, 3.0 258 i 306 KM) zużywają więcej paliwa ale są mniej awaryjne. BMW produkuje samochody przeznaczone dla kierowców ceniących wrażenia z jazdy. Mocne silniki BMW 3 oferujące wysokie osiągi oraz sportowo zestrojone zawieszenie znakomicie współgra ze sportowym tłumikiem końcowym firmy Remus.
Wyposażenie wszystkich BMW 3 tej generacji jest bardzo bogate. Standardowym wyposażeniem jest m.in. układ stabilizacji jazdy DSC, w opcji dostępny był układ napędu wszystkich kół. Wszystkie auta wyposażono w klimatyzację, pełną elektrykę, a od 2007 – w alternatory z funkcją odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania i układ start-stop. Wszystkie samochody posiadają również zintegrowany system zarządzania samochodem iDrive oraz uruchamianie samochodu przyciskiem . Wysokie nasycenie elektroniką ma też swoje minusy – zdarzają się usterki, które nawet potrafią unieruchomić auto, chociaż ich usunięcie wymaga jedynie pracy z komputerem . Za to jako wpadkę należy potraktować zdarzające się łuszczenie lakieru z plastików na drzwiach. Nie wpływa to na funkcjonalność samochodu, ale w tak drogim aucie jest niedopuszczalne.