BM CATALYSTS firma z Wielkiej Brytanii powstała w 1966 roku. Specjalizuje się w w częściach do układów wydechowych.
W 2009 r. Wielka Brytania przyjęła istniejące prawodawstwo europejskie dotyczące homologacji katalizatorów. Oznaczało to, że BM Catalyst musiało dużo inwestować w nowe technologie, procesy i ulepszone materiały, ale także stanowiło doskonałą platformę do ekspansji na całym kontynencie. Filtry cząstek stałych (DPF) zostały dodane do asortymentu w tym samym roku.
W ciągu pięciu lat wzrostu na rynku krajowym i eksportowym, BM Catalysts przerosło swój pierwszy zakład produkcyjny na skalę masową do roku 2010. Zgodnie ze strategią ciągłych inwestycji, BM Catalyst przejęła dodatkowe miejsce produkcyjne o powierzchni 60 000 m² w Fulwood Rise, Nottinghamshire. Pozwoliło to Spółce radykalnie skrócić łańcuch dostaw i wyprodukować prawie wszystkie własne części składowe.
Na targach Automechanika 2012 wprowadzono gamę BM Catalyst Premium, która została zaprojektowana specjalnie na rynek europejski. Produkty zostały dobrze przyjęte, a rosnąca sprzedaż pomogła w eskalacji BM Catalyst od największego niezależnego producenta katalizatorów, filtrów DPF i fasad przednich w Wielkiej Brytanii, do największego w Europie.
Firma BM Catalyst wygrała kategorię Manufacturing Excellence w konkursie Family Business Awards 2012. Obecnie ma obroty przekraczające 21 milionów funtów, produkuje ponad 600 000 sztuk rocznie i eksportuje do około 35 krajów na całym świecie.
W 2010 roku zadebiutował na rynku Citroën C4 drugiej generacji. Już nie tak odważny stylistycznie jak jego poprzednik, bardziej konserwatywny w porównaniu z rynkowymi rywalami, a jednocześnie wciąż atrakcyjny wizualnie. Również przeciętny jako samochodów kompaktowy, dokładnie tak jak jego poprzednik. Wnętrze do dziś prezentuje się elegancko, nie brakuje nowoczesnych gadżetów jak elektroniczne wskaźniki, ale również nie jest już tak rewolucyjne jak u poprzednika. Uszczuplono odmiany nadwoziowe do jednej – nie ma już stylizowanego na sportowe coupé 3-drzwiowego hatchbacka.
Citroën przez swoją politykę cenową w ostatnich latach sprawił, że auta zaczęły pojawiać się we flotach, co należało do rzadkości jeśli chodzi o poprzednika. Dlatego na rynku mamy dwa różne rodzaje samochodów: prywatne z małym przebiegiem i firmowe z dużym, ale młode.
Citroën to przeciętny kompakt również w kosztach utrzymania. Plusem tego modelu jest to, że jest pozbawiony bardzo kosztownych w naprawach wad, jak na przykład auta koncernu VW z tego samego okresu. Jeżeli nawet coś się psuje, to nie ma tragedii z naprawą, ponieważ specjalistów od aut francuskich nie brakuje.