Niezawodny tłumik końcowy firmy MTS do Skody Octavii 2015

Skoda Octavia III generacji debiutowała w grudniu 2012 roku. Samochód trafił do salonów wiosną roku następnego. Jednocześnie w marcu, na salonie genewskim po raz pierwszy pokazano Octavię Combi. W lipcu oficjalnie zadebiutował samochód w sportowej wersji RS, a także terenowej o nazwie Scout (wyłącznie jako kombi).

Pod koniec 2016 roku auto doczekało się kuracji odmładzającej. Zmiany w stylistyce ograniczyły się do pasa przedniego. Sprzedażowy hit z Czech doczekał się zupełnie nowych reflektorów, świateł przeciwmgłowych i zderzaka. Przednie lampy stały się dwudzielne i przypominają trochę te znane z Mercedesa klasy E  . Oświetlenie główne wykonano w całości w technologii diodowej. Każda z przednich lamp otrzymała charakterystyczny diodowy pas świateł do jazdy dziennej. Styliści przemodelowali również wzory obręczy kół (rozmiary od 16 do 18 cali). Na pierwszy rzut oka kabina nie różni się od tej z wersji sprzed liftingu.

Nowe funkcje zyskały systemy info-rozrywki, rozszerzono też listę wyposażenia opcjonalnego, na której znajdziemy m.in. asystenta jazdy z przyczepą czy adaptacyjne zawieszenie DCC. Zmodernizowana Octavia może się też pochwalić nowymi rozwiązaniami z zakresu „simply clever”. Należą do nich m.in. uchwyty na butelki ułatwiające ich odkręcanie, składane stoliki w oparciach przednich foteli czy programowalny kluczyk (zapamiętuje spersonalizowane ustawienia poszczególnych kierowców). Paleta jednostek napędowych obejmuje silniki o mocach od 84 KM do 184 KM.Cały układ napędowy Skody Octavii 2015 może być zakończony niezawodnym tłumikiem końcowym firmy MTS. Zakres pojemności silników waha się od 1,0 l (TSI) do 2,0 l (TDI).

poprzedni artykuł nastepny artykuł