Nowa Łada Vesta Cross 2018 z tłumikiem końcowym firmy Walker

Łada Vesta Cross powstał na bazie platformy „Łada B”, która została zbudowana przy współpracy AvtoVaz z Renault-Nissan.

Pod względem stylistycznym, samochód nawiązuje do prototypu sedana zaprezentowanego przed rokiem. Łada Vesta Cross została wyposażona m.in. w podwyższone zawieszenie. Przestylizowano tylną część pojazdu, a także dostrzec możemy plastikowe nakładki w dolnej części nadwozia.

Rosyjski producent cały czas poszerza swoją gamę modelową. Kilka dni temu Łada ogłosiła ceny „terenowego” modelu Łada Vesta Cross. Model z Togliatti mógłby konkurować ceną i wyposażeniem z najtańszymi modelami na polskim rynku.
Łada Vesta Cross na początek będzie dostępna tylko w jednej wersji wyposażenia Luxe z dwoma pakietami opcji. Cennik ujawniony przez producenta startuje od kwoty 44 800 zł. Oficjalną premierę modelu zaplanowano na lato tego roku.

Samochód zwraca na siebie uwagę podniesionym prześwitem (203 mm) i osłoną dekoracyjną pod przednim zderzakiem. Na liście wyposażenia specjalnej wersji znajdziemy dodatkowo podłokietnik w drugim rzędzie, ogrzewanie tylnej kanapy oraz zupełnie nową tapicerkę. „Terenowa” wersja wyróżnia się atrakcyjnym kolorem nadwozia o nazwie Mars.

Poza tym wyposażenie standardowe obejmuje takie elementy, jak: klimatyzacja automatyczna, tempomat, system audio z łączem USB i Bluetooth, 17-calowe felgi, jak również tapicerka ze skóry ekologicznej. Dodatkowo Vestę Cross można wyposażyć w kamerę cofania i system multimedialny z nawigacją, ogrzewane fotele tylne, podświetlenie nastrojowe wnętrza oraz tylny podłokietnik.

Pod maskę trafią silniki benzynowe w dwóch wersjach: 1.6 106 KM lub 1.8 122 KM. Silniki można połączyć z 5-biegową skrzynią ręczną lub automatem.Cały układ wydechowy może być zakończony tłumikiem końcowym firmy Walker.

poprzedni artykuł nastepny artykuł