Najlepszy katalizator ceramiczny firmy AWG do 8-letniej Hondy CR-V

Firma AWG jest wiodącym producentem katalizatorów na rynku polskim. Ze względu na wysoką jakość wyrobów, z roku na rok wartość sprzedaży towarów za granicami naszego kraju ciągle rośnie. Jakość produktów tej firmy zyskała uznanie oraz certyfikaty ISO w krajach takich jak Polska,Niemcy  i innych krajach. Firma AWG POLONEZ rozpoczęła działalność w 1999 roku i prężnie rozwija się w branży motoryzacyjnej na rynku krajowym i międzynarodowym.W początkowej fazie rozwoju zajmowali się dystrybucją układów wydechowych. Chcąc spełnić oczekiwania klientów w roku 2002 rozpoczęli produkcję katalizatorów. Specjalizuje się w produkcji katalizatorów, filtrów cząstek stałych oraz bloków katalitycznych.

Honda CR-V zbudowana została na bazie modelu Civic. Honda CR-V to produkowany od 1996 kompaktowy crossover SUV (segment I). Wytworzenie auta było pierwszą samodzielną próbą Hondy zaistnienia na rynku aut terenowych – model Passport sprzedawany wcześniej przez Hondę był autorstwa Isuzu i nie można go było nabyć na Starym Kontynencie. I trzeba powiedzieć, że była to bardzo udana próba – Honda CR-V okazała się komercyjnym sukcesem marki, wyprodukowano dotąd ponad 5 milionów egzemplarzy CR-V.

Produkowana w latach 2006-2012 trzecia generacja Hondy CR-V, którego sprzedaż wEuropie ruszyła na początku roku 2007. Odświeżono gruntownie stylistykę auta, podobnie jak to miało miejsce z innymi, w ówczesnej ofercie Hondy, modelami. Wnętrze Hondy CR-V stało się bardziej komfortowe, zmieniły się też jego rozmiary ­– choć stał się on krótszy i niższy od swego poprzednika, to był za to szerszy. Model powstał na platformie podłogowej ósmej generacji Civica. Wersję auta po face-liftingu oferowano w ostatnich trzech latach produkcji (2010-2012).

Hondę CR-V napędza silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 l i mocy 140 KM. To jedna z dwóch jednostek, z jakimi CR-V oferowany jest w Polsce (do kupienia także z silnikiem benzynowym 2,0 l/150 KM). Diesel charakteryzuje się niezłą elastycznością i zapewnia przyspieszenie do setki w 10,3 sekundy i jazdę z prędkością 187 km/h.  Zużycie paliwa wynosi w trasie 6,9 l/100 km, a w mieście 8,8 l/100 km – o 1,2 i 0,7 l. Zawieszenie CR-V jest sprężyste. Z jednej strony nieźle amortyzuje nierówności drogi, a z drugiej nie jest tak miękkie, aby powodować zbytnie przechylanie się nadwozia podczas pokonywania zakrętów. W połączeniu z precyzyjnym układem kierowniczym sprawia to, że SUV-em jeździ się przyjemnie.

 

 

poprzedni artykuł nastepny artykuł