Najwyższej jakości tłumik końcowy firmy Bosal do Volvo S 60 2014

Volvo S 60 to wyższa klasa średnia

Model należący do klasy średniej, zaliczany przy tym do prestiżowej grupy premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2000 roku. Volvo S 60 jest następcą Volvo S 70. Projektantem nadwozia S 60 był Brytyjczyk Peter Horbury. W 2005 roku model został poddany modernizacji. W 2010 zaprezentowano S 60 drugiej generacji korzystający z rozwiązań stylistycznych prototypów S60 Concept i XC60 Concept. Model zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co produkcyjną wersję XC 60.

Druga generacja Volvo S 60 zadebiutowała na rynku w 2010 roku. Na początku samochód był oferowany w wersji sedan, ale jeszcze w tym samym roku w salonach pojawiła się jego odmiana kombi – pod nazwą V 60. W 2013 roku S 60 przeszedł  facelifting, w ramach którego przemodelowano reflektory (zrezygnowano z dwuczęściowych na rzecz jednoczęściowych), zderzaki, tylne lampy (te nowsze wykonano w technologii LED). W ramach modernizacji pojawiło się też kilka modyfikacji we wnętrzu, w tym lepszej jakości materiały oraz nowocześniejszy interface systemu info-rozrywki. Dwa lata po modernizacji w S60/V60 pojawiły się nowe 4-cylindrowe silniki, wycofano przy tym 5- i 6-cylindrowe motory. Najwyższej jakości silniki Volvo S 60 powinny współpracować z niezawodnymi tłumikami końcowymi firmy Bosal.

Volvo S 60 II to jedna z oryginalniejszych propozycji w segmencie D premium. Mocne strony szwedzkiego auta to przede wszystkim nowoczesny ponadczasowy design, atrakcyjna cena zakupu w porównaniu do konkurentów, bardzo wygodne fotele, ale przede wszystkim bogate wyposażenie, szczególnie jeżeli chodzi o gadżety poprawiające bezpieczeństwo.Jest ich tutaj naprawdę mnóstwo. Wady szwedzkiej konstrukcji to przede wszystkim uboższy wybór jednostek napędowych i nieco gorsze osiągi niż w przypadku niemieckich rywali. Narzekać można jeszcze na zbyt ciasne wnętrze, to już nie te lata kiedy, Volvo oprócz wysokiego poziomu bezpieczeństwa mogło pochwalić się dużym bagażnikiem czy przestronną kabiną. Obecnie postawiono na design kosztem praktyczności.

poprzedni artykuł nastepny artykuł